May 31, 2014

Showering with my little yellow duck and my new Nivea mate!

Σχεδόν ένα χρόνο πριν είχα ενθουσιαστεί όταν πληροφορήθηκα την επίσημη κυκλοφορία του conditioner σώματος της Nivea και ακόμα περισσότερο όταν το είδα στο ράφι τους ντους της αγαπημένης μου αδελφούλας! Το δοκίμασα με την πρώτη ευκαιρία και μου άρεσε πολύ το γεγονός ότι απλά και γρήγορα μπορούσα να έχω απαλή επιδερμίδα αμέσως μετά το ντους ή το μπάνιο μου! Η wish list μου το υποδέχτηκε -με έναν συντελεστή χαμηλής όμως προτεραιότητας- μιας και δεν είναι το προϊόν που ερωτεύεσαι κεραυνοβόλα. Έπειτα από όλον αυτό τον καιρό αναμονής κατάφερε επιτέλους να βρεθεί στο μπάνιο μου!

In-Shower Body Moisturizer by Nivea. Normal Skin


Εύκολο στη χρήση, με ευχάριστη βελούδινη υφή κρέμας και πολύ απαλό άρωμα τύπου Nivea, απλώνεται στο σώμα αμέσως μετά το ντους και ξεπλένεται με νερό, όπως ακριβώς λειτουργεί και ένα conditioner μαλλιών. Η επιδερμίδα είναι απαλή και άνετη χωρίς τραβήγματα και χωρίς λιπαρότητα. Για τη δική μου κανονική επιδερμίδα διάλεξα αυτό με τα θαλάσσια μεταλλικά άλατα και η ενυδάτωση που προσφέρει με καλύπτει απόλυτα ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, όταν αναζητώ κάτι ανάλαφρο που μου επιτρέπει να ντυθώ αμέσως. Για τις πιο ξηρές επιδερμίδες θεωρώ ότι το συγκεκριμένο δεν καλύπτει, ενώ υπάρχει πάντα η επιλογή των άλλων τύπων της σειράς που απευθύνονται σε ξηρά δέρματα -almond oil, cocoa butter- αλλά και σε κανονικά προς ξηρά -honey & milk. Θεωρώ ότι είναι μία πολύ καλή, γρήγορη και οικονομική επιλογή, η οποία ωστόσο δεν είναι ικανή να αντικαταστήσει τις εξειδικευμένες ενυδατικές κρέμες σώματος. Την βρίσκουμε εύκολα στα καταστήματα καλλυντικών και τα super market και η τιμή της κυμαίνεται μεταξύ 4.50 και 6.00 ανάλογα με το κατάστημα και την εκάστοτε προσφορά.

In-Shower Body Moisturizer by Nivea. With Sea Minerals

Η Nivea ισχυρίζεται ότι τα προϊόντα in-shower body moisturizers αποτελούν δική της καινοτομία κάνοντας την εμφάνισή τους το 2013. Ωστόσο η Lush λάνσαρε το Ro's Argan Body Conditioner ήδη από το 2012, το οποίο βρίσκεται ήδη στην wish list μου και ανυπομονώ να δοκιμάσω!

Love your skin, girls!


 Martina 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel