May 13, 2014

Lip balms and... The Balmi!

Ένα lip balm με αισθητική παιδικού παιχνιδιού δεν θα μπορούσε να μην κεντρίσει το ενδιαφέρον μου!

i balm... balmi!

Αρχικά ήμουν επιφυλακτική ως προς την ποιότητα παρά τις πολύ καλές κριτικές που είχα διαβάσει γι΄αυτό. Φοβόμουν μήπως η σύστασή του είναι πολύ "χημική" ή μήπως η ενυδάτωση που προσφέρει είναι επιφανειακή, μιας και η εύρεση του "σωστού" lip balm δεν είναι μία διαδικασία τόσο απλή. Προσωπικά, επιθυμώ
 σωστή σε βάθος ενυδάτωση
 σύσταση που εμποτίζει τα χείλη και δεν στέκεται σαν φιλμ στην επιφάνεια
❤ πολύ διακριτικό άρωμα
❤ ανεπαίσθητη γεύση, και
❤ συστατικά φιλικά προς την ευαίσθητη περιοχή των χειλιών.

Ειδικά για την άνοιξη και το καλοκαίρι, αν σε όλα αυτά προστεθεί και
❤ προστασία από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου,
τότε είμαι κάτι περισσότερο από ικανοποιημένη, μιας και το χρησιμοποιώ και ως βάση για το πρωινό μακιγιάζ των χειλιών!

Happy! Ναι, χαρούμενη που τελικά δοκίμασα το balmi και διαπίστωσα ότι μου προσφέρει ακριβώς αυτό που χρειάζομαι! Το αγόρασα από το eshop του αγαπημένου μου GlowBox στην πολύ καλή τιμή των 6.50 και από τότε βρίσκεται πάντα μέσα στο καθημερινό μου νεσεσέρ! Με κέρδισε το άρωμα και η γεύση της μέντας -minty flavour όπως γράφει στην εξωτερική συσκευασία- αλλά και το mint green της συσκευασίας του, τολμώ να ομολογήσω! Παρότι στην συσκευασία αναγράφει ότι η συγκεκριμένη γεύση του balmi δημιουργεί μία αίσθηση "cooling tingle" λόγω της μέντας, σε μένα ήταν σχεδόν ανύπαρκτη, μία ελαφριά και ευχάριστη αίσθηση δροσιάς θα έλεγα, η οποία περνά απαρατήρητη, αν δεν το έχεις διαβάσει στη συσκευασία.

balmi moisturising lip balm - mint flavour


Το κωνικό σχήμα του προϊόντος είναι μία ευχάριστη έκπληξη, ενώ η εφαρμογή γίνεται ιδιαίτερη, σαν παιχνίδι! Όπως η ίδια η εταιρεία σημειώνει "Balmi's new cube shaped lip balm enables a superb ease of application when you are on the move." Απολογούμαι, αν στην παρακάτω φωτογραφία δεν μπορείτε να δείτε ακριβώς το κωνικό σχήμα, αλλά για του λόγου το αληθές, το έχω τιμήσει δεόντως!

balmi moisturising lip balm - cube shaped


Επίσης σύμφωνα με την εταιρεία "The Balmi Lip Balm has the perfect blend of ingredients to give your lips long lasting daily care and protection. Perfect for even sensitive skin. Our special blend of natural goodness contains antioxidant-rich Vitamin E, soothing Shea Butter and Jojoba Oil to help leave your lips moisturised, soft and super smooth."

balmi is fun and moisturising

I love my balmi και επόμενο στην λίστα μου είναι αυτό με γεύση και άρωμα καρύδας!

Βρείτε το δικό σας balmi στο eshop του GlowBox!


❤ Martina 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel