May 18, 2014

My Sunday inside a big pink bubble!

Καθώς οι πρώτες ζεστές ηλιαχτίδες γλυκαίνουν τις μέρες μου, το δέρμα μου μοιάζει να θέλει και αυτό να αλλάξει γκαρνταρόμπα. Αποχαιρετά για λίγο τα υψηλής κάλυψης foundations και τα βαθιά, σκούρα χρώματα και διαλέγει προϊόντα με ελαφριά κάλυψη, ανάλαφρη αίσθηση και φωτεινά παιχνιδιάρικα χρώματα που ταιριάζουν με τα funky t-shirts και το pastel μανικιούρ. Οι ζεστές αποχρώσεις του ροζ αλλά και οι πιο ψυχροί pink τόνοι έρχονται πρώτοι στη λίστα με τις προτιμήσεις μου για τo makeup της άνοιξης, ενώ οι bb και cc κρέμες λαμβάνουν εξέχουσες θέσεις στο τσαντάκι του καθημερινού μακιγιάζ μου.

BB Creme, blusher and a lip crayon is all I need for spring sunny days.


Το ιδανικό πρωινό μακιγιάζ μεταφράζεται για μένα ως bb creme, ρουζ, lip crayon και -ίσως- μία ιδέα mascara. Το βλέμμα μιλά από μόνο του "γυμνό" και απέριττο, ενώ τα χρώματα για τα χείλη επιτρέπουν δεκάδες συνδυασμούς!


Vichy Idealia BB Creme, Models Own Blusher, Models Own Lip-Stix.

 Αγαπημένη βάση αυτή την περίοδο... η  Idealia BB Creme της Vichy. Μία πολύ απαλή κρέμα που προσφέρει ελαφριά κάλυψη και λαμπερό αποτέλεσμα, χωρίς  όμως να περιέχει στοιχεία λάμψης. Απλώνεται εύκολα σαν κρέμα με τα δάχτυλα, ενώ η υφή της δεν αφήνει περιθώρια λάθους. Μου αρέσει γιατί έχει δείκτη προστασίας 25, ικανοποιητικό για τα ανοιξιάτικα πρωινά στην πόλη. Έτσι δεν χρειάζεται να βαραίνω το δέρμα μου με επιπλέον αντιηλιακή προστασία. Κυκλοφορεί σε  δύο αποχρώσεις, light και medium. Επιλέγω την light, μιας η επιδερμίδα μου είναι πολύ λευκή, και ομολογώ ότι ένας τόνος πιο ανοιχτός θα ήταν ιδανικότερος για μένα. Παρόλ' αυτά σβήνοντας μέχρι τον λαιμό δεν φαίνεται κάποια χρωματική ανομοιομορφία. Σε αυτό βοηθά και ο ροζ χρωματικός υποτόνος που βγάζουν οι χρωστικές της στην απόχρωση light. Ιδανική για όλους τους τύπους δέρματος εκτός ίσως από τα λιπαρά, μιας και το λαμπερό τελείωμα της κρέμας θα τονίζει τις λιπαρές περιοχές του προσώπου. Προμηθεύτηκα την δική μου από το ηλεκτρονικό φαρμακείο Ο Φαρμακοποιός Μου στην τιμή των 18,20.

 Τα ρουζ της Models Own τα γνώρισα μέσα από το συνδρομητικό κουτάκι GlowBox του μήνα Μαρτίου, όπου είχα την τύχη να δοκιμάσω την απόχρωση Peach Blusher! Το συμπάθησα τόσο πολύ που αποφάσισα να αποκτήσω και μία ροζ απόχρωση, την Cheeky Pink, ένα υπέροχος pink τόνος αρκετά ψυχρός με κάποιες όμως ελάχιστες χρωστικές πιο ζεστής βάσης, αρκετές για να το απομακρύνουν από την barbie pink απόχρωση και να το κάνουν φορέσιμο και ασφαλές! Αγαπώ πολύ αυτό το χρώμα, ενώ η διάρκειά του με έχει εντυπωσιάσει.  Κοστίζει 9,70€  και το προμηθεύτηκα από το eshop του GlowBox.

 Λατρεύω τα lip crayons και συγκεκριμένα τα Chubby Stick της Clinique, τα οποία θεωρώ μοναδικά στην υφή και τις αποχρώσεις! Όταν όμως είδα στις νέες αφίξεις του GlowBox τα lip-stix της Models Own μπήκα στον πειρασμό να δοκιμάσω τουλάχιστον μία από τις ροζ αποχρώσεις τους και με μεγάλη χαρά διάλεξα το Pretty Pink! Δεν έχω λόγια να περιγράψω τον ενθουσιασμό μου για αυτό το lip-stix! Το χρώμα υπέροχο! Όσες φοράτε ψυχρές pink αποχρώσεις θα το λατρέψετε! Το αποτέλεσμα έντονο και καλυπτικό. Ζουμερό, λαμπερό αλλά όχι glossy. Ενυδατικό και άνετο στα χείλη. Το φοράω με lip balm ως βάση και το χρώμα του μένει αναλλοίωτο για δύο ώρες, ενώ μετά σταδιακά σβήνει η λάμψη και αφήνει στα χείλη ένα αποτέλεσμα stain! Μου αρέσει τόσο πολύ και ήδη έχω αποφασίσει τις επόμενες δύο αποχρώσεις, στις οποίες δεν θα αντισταθώ! Το προμηθεύτηκα με κόστος 7,90€ από το eshop του GlowBox.


I live inside a pink bubble!


 Martina 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel