May 11, 2014

JUST IN :: V.I.P. PRODUCTS AT THE FIRST ROW!

Online φαρμακείο... Ένας από τους αγαπημένους μου προορισμούς για προϊόντα περιποίησης προσώπου, σώματος, μαλλιών, αλλά και μακιγιάζ. Τους τελευταίους μήνες έχω δοκιμάσει αρκετά σχετικά e-φαρμακεία και έχω καταλήξει σε τρία-τέσσερα, από τα οποία πραγματοποιώ τις αγορές μου ανάλογα πάντα και με τις προσφορές και τις εκπτώσεις που έχουν εκείνη την περίοδο. Πριν λίγες μέρες παρέλαβα ένα πακέτο με τα απαραίτητα του μήνα, τα οποία επέλεξα να αγοράσω από το inatural.gr, που είναι ένας αγαπημένος προορισμός για τα ψώνια μου με μεγάλη ποικιλία και πολύ καλή εξυπηρέτηση. Τρία από τα προϊόντα που αγόρασα κατέχουν ιδιαίτερη θέση στην καρδιά και στο μπάνιο μου και αξίζουν όλες τις τιμές ενός αποκλειστικού post! Αγαπημένη μάσκα μαλλιών της Pharmasept, αξεπέραστο διάλυμα καθαρισμού προσώπου της Bioderma και ορός εντατικής ενυδάτωσης της Apivita. Welcome to my daily basics!


Delicate care for my hair and my face... 

Την μάσκα μαλλιών της Pharmasept την δοκίμασα πρώτη φορά πριν λίγες εβδομάδες μέσα από μερικά δειγματάκια που βρέθηκαν στα χέρια μου και ικανοποιήθηκα ιδιαίτερα με το αποτέλεσμα, τόσο που αποφάσισα να την αγοράσω σε full size! Η σύνθεσή της απαλή χωρίς parabens με ένα λεπτό καθαρό άρωμα. Αφήνει τα μαλλιά βαθιά ενυδατωμένα και ευκολοχτένιστα χωρίς να τα βαραίνει στο ελάχιστο. Τις μέρες που την χρησιμοποιώ η ενυδάτωση είναι τόσο ικανοποιητική που δεν χρειάζεται να συνεχίσω με κάποιο έλαιο μαλλιών, οπότε απλά χτενίζω με την αγαπημένη μου Tangle Teezer και συνεχίζω με το στέγνωμα. Την συνδυάζω με κάποιο από τα αγαπημένα μου σαμπουάν είτε ευρείας είτε επαγγελματικό το οποίο όμως δεν έχει φυτική βάση. Συγκεκριμένα, προτιμώ το Keratinology της Sunsilk είτε το Vitamino Color της L' Oreal αντίστοιχα. Τα σαμπουάν φυτικής βάσης τα συνδυάζω με αντίστοιχες φυτικές μάσκες και μαλακτικές κρέμες. Η συγκεκριμένη μάσκα της Pharmasept κοστίζει περίπου 8 για ποσότητα 200ml.

Pharmasept Hair :: Tol Velvet Hair Mask for care and effect.


Pharmasept Hair :: Tol Velvet Hair Mask close-up.


Δεν μπορώ να υπολογίσω πόσες φορές έχω αγοράσει το υγρό καθαρισμού προσώπου ή αλλιώς το νεράκι micellaire -όπως συνηθίζεται να αποκαλείται- της Bioderma! Σίγουρα πάνω από 10! Από την πρώτη στιγμή που το χρησιμοποίησα το λάτρεψα και απέρριψα κάθε άλλο υγρό ή γαλάκτωμα καθαρισμού προσώπου. Είναι σταθερά στην shopping list μου και δεν συγκρίνεται με κανένα άλλο του είδους του! Kοστίζει περίπου 8 για ποσότητα 250ml.Το είχε και το glow κουτάκι του Μαρτίου σε πολύ βολική travel συσκευασία! Το συστήνω ανεπιφύλακτα ως star product!

Bioderma Sensibio:: Solution Micellaire for an easy and tender de-makeup.


Όπως και με την μάσκα μαλλιών την οποία γνώρισα μέσα από μερικά δειγματάκια, έτσι και με τον ορό ενυδάτωσης της Apivita ενθουσιάστηκα έπειτα από χρήση μιας εβδομάδας γεγονός που μεταφράζεται ως τέσσερα δειγματάκια! Το αποτέλεσμα με άφησε πλήρως ικανοποιημένη! Με αλόη και υαλουρονικό οξύ, ενυδατώνει εντατικά χωρίς να αφήνει ίχνος λιπαρότητας, ενώ λειαίνει τις λεπτές γραμμές έκφρασης. Το άρωμα λεπτό, φίνο και green χάρη στα φυσικά συστατικά. Τον έχω ενσωματώσει στη βραδινή μου ρουτίνα αμέσως πριν την ενυδατική μου κρέμα, η οποία είναι επίσης της Apivita, ελληνική εταιρεία την οποία εμπιστεύομαι και εκτιμώ ιδιαίτερα για την ποιότητα και τις αποτελεσματικές της συνθέσεις...Το κόστος του ορού είναι περίπου 18 για ποσότητα 15ml.

Apivita :: Natural Serum Hydration for a soft and hydrated lovely face.

Υπάρχει ένα ακόμα προϊόν το οποίο ανήκει μέσα σε αυτό το πακέτο των αγορών μου και το οποίο ξεχώρισα από την πρώτη κιόλας χρήση... Περισσότερα γι' αυτό όμως... σε επόμενο post, μιας και έχει ενταχθεί στα weekly basics!

Take care,

❤ Martina

SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel