May 10, 2014

GLOWBOX MAY 2014 :: LIKE A GREEK GODDESS!

Τι μπορεί να συμβεί όταν η Ερατώ και η Γαλάτεια συναντούν τον Ήφαιστο και όλοι μαζί δημιουργούν ελιξίρια περιποίησης χρησιμοποιώντας αγνά φρέσκα συστατικά όπως βασιλικό πολτό, μέλι, έλαια αμυγδάλου, καρύδας και άλλα πολύτιμα έλαια και αποστάγματα; Το αποτέλεσμα βρέθηκε ολοζώντανο στα χέρια μου μέσα στο αγαπημένο μου μαγικό Glow κουτάκι, το οποίο με εξέπληξε με τον πιο όμορφο τρόπο αυτό τον μήνα!

Ο ενθουσιασμός μου ξεκίνησε ήδη όταν διάβασα στο ενημερωτικό newsletter για το special edition GlowBox αυτού του μήνα λόγω της συνεργασίας με την πολυαγαπημένη μου Fresh Line! Ήξερα ήδη ότι το περιεχόμενο θα ήταν πολύτιμο, ενώ δεν έβλεπα την ώρα να δοκιμάσω το νέο άρωμα Γαλάτεια πριν την επίσημη κυκλοφορία του!

Το κουτάκι... ένας θησαυρός! Ανανεωμένη αισθητική με αναφορές στο ελληνικό καλοκαίρι, υπέροχος γραφιστικός σχεδιασμός τόσο στο εξωτερικό cover όσο και στην καθιερωμένη ενημερωτική καρτούλα, ένα εκπτωτικό κουπόνι για αγορές στα καταστήματα Fresh Line και... το καλύτερο... πέντε πολύτιμα προϊόντα της Fresh Line σε κανονικές και travel size συσκευασίες!

Summer Beauty Essentials by GlowBox and FreshLine.


Spring and Pre-Summer shopping at FreshLine with 20% off.


Opening my GlowBox makes my heart melting under the tender FreshLine sun!


My menu seems so delicious! I'll be the Queen of May!

Προϊόντα με πολύτιμα αγνά συστατικά, υπέροχα αρώματα και πανέμορφες potion-like συσκευασίες και μπουκαλάκια, όλα με την υπογραφή της Fresh Line! Φανταστικές επιλογές για το καλοκαίρι που πλησιάζει, αλλά και για τον Μάϊο, όπου οι υφές και τα αρώματα που χρησιμοποιούμε γίνονται μέρα με τη μέρα όλο και πιο καλοκαιρινά!

Το πρώτο προϊόν που δεν άντεξα να μην δοκιμάσω αμέσως μόλις άνοιξα το κουτάκι μου ήταν το άρωμα ΓΑΛΑΤΕΙΑ, το οποίο μου έκλεψε την καρδιά από το πρώτο κιόλας spritz! Με καρύδα, αμυγδαλέλαιο και βανίλια έγινε ήδη αγαπημένο! Το ξεχωρίζω από όλα τα υπόλοιπα αρώματα καρύδας, γιατί ενώ η καρύδα είναι προφανής, δεν είναι "φλύαρη" ως νότα κορυφής, καθώς μπερδεύεται τόσο αβίαστα με όλα τα υπόλοιπα αποστάγματα... Το λατρεύω!

Η ίδια αρωματική συμφωνία βρίσκεται και στο γαλάκτωμα σώματος ΓΑΛΑΤΕΙΑ, τόσο απολαυστικό και "καθαρό".

Το σαμπουάν της σειράς ΕΡΑΤΩ σε στερεή μορφή με ενθουσίασε, καθώς δεν έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα κάποιο αντίστοιχο, ενώ θα συμπληρώσει ιδανικά την κρέμα μαλλιών Ερατώ, η οποία δεν λείπει ποτέ από το ράφι του ντους μου!

Όσο για τον ορό προσωπου ΝΕΚΤΑΡ, δεν βλέπω την ώρα να τον ενσωματώσω στην night-time ρουτίνα μου! Εκτιμώ ιδιαίτερα τον βασιλικό πολτό και τις ιδιότητές του και είμαι πολύ ανυπόμονη να δω τα αποτελέσματα!

Ο ΉΦΑΙΣΤΟΣ, ένα bronzing butter με μοναδικό βουτυροσοκολατένιο άρωμα και εκλεκτά συστατικά δεν βλέπει την ώρα να βρει την θέση του στο καλοκαιρινό μου νεσεσέρ!


My treasure! 


My treasure close-up!

Η γλυκύτατη καρτούλα πάντα ενημερωμένη με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τα προϊόντα, τις τιμές τους και σημεία διάθεσής τους...


GALATEA Body milk // GALATEA Body Splash // ERATO Solid Shampoo


HEPHAESTUS Bronzing Butter // NECTAR Facial Serum


GlowBox και FreshLine... Υπέροχη συνεργασία! Μοναδικές επιλογές! Σας ευχαριστώ πολύ!

❤ Martina 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel