February 27, 2015

Smoke Balm Eyeshadow Palette from The Balm Cosmetics

Τρία χρώματα κρυμμένα μέσα σε ένα μικρό, παιχνιδιάρικο κουτάκι που θυμίζει vintage συσκευασία σπίρτων. Τρεις σκιές ματιών με υψηλή συγκέντρωση χρωστικών και βουτυρένια υφή που σε προκαλούν να δημιουργήσεις ένα όμορφο και εντυπωσιακό smokey eye look σε ελάχιστο χρόνο. Η Smoke Balm Vol. II της The BALM Cosmetics με εντυπωσίασε από την πρώτη στιγμή και έλαβε περίοπτη θέση στο νεσεσέρ με τα καθημερινά απαραίτητα.

The Balm Cosmetics. Smoke Balm Palette vol. II.

Smoke Balm Palette vol. II. Smokey Eye Palette.

Smoke Balm Palette vol. II. Retro-inspired design.

Smoke Balm Palette vol. II. Playful packaging.

Smoke Balm Palette vol. II. Includes 3 eyeshadows in both matte and shimmering finish.

Smoke Balm Palette vol. II. KINDLE,  GLOW, COMBUST.

Swatches. KINDLE=dark charcoal. GLOW=medium coppery brown. COMBUST=light champagne.

Smoke Balm Palette vol. II. Easy smokey eye look in just 3 steps.

Η συσκευασία περιλαμβάνει compact σκιές ματιών σε 3 διαφορετικά χρώματα, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε μεμονωμένα είτε σε συνδυασμό για τη δημιουργία ενός εντυπωσιακού smokey μακιγιάζ ματιών. Οι σκιές απλώνονται ομοιόμορφα με το κατάλληλο πινέλο ματιών, το οποίο μπορεί να είναι στεγνό ή ελαφρώς βρεγμένο για πιο έντονο αποτέλεσμα. Στην παραπάνω φωτογραφία με τα swatches έχω αγγίξει απαλά τις σκιές με το δάχτυλό μου και έχω κάνει ένα μόνο απαλό πέρασμα στο χέρι μου. Με παραπάνω περάσματα οι σκιές έχουν εντονότερη απόδοση, ενώ με βρεγμένο πινέλο τα χρώματα γίνονται σχεδόν αδιαφανή.

Από αριστερά προς τα δεξιά τα χρώματα είναι:

KINDLE / S' EMBRASER. Ένα έντονο και βαθύ charcoal με πολύ πολύ λεπτά στοιχεία λάμψης στη σύστασή του, τα οποία δίνουν "ζωή" στην απόχρωση, η οποία όταν απλώνεται στα βλέφαρα δεν δείχνει flat και στεγνή.

GLOW / RAYONNANT. Ένα καφέ-χάλκινο μεσαίας έντασης απόλυτα ματ.

COMBUST / CHARBONNEUX. Ένα σαμπανιζέ-χρυσό, απαλό και διακριτικό με πολύ πολύ λεπτά στοιχεία λάμψης που δίνουν φως και ζωντάνια.

Μία παλέτα, την οποία χαίρομαι να χρησιμοποιώ και η οποία μου δίνει το κίνητρο να δημιουργήσω ένα γρήγορο smokey eye look, ειδικά τις μέρες που δεν έχω πολύ χρόνο στη διάθεσή μου. Παρότι το όνομά της παραπέμπει αποκλειστικά σε smokey eye, δεν είναι λίγες οι μέρες όπου έχω χρησιμοποιήσει μόνο την ανοιχτόχρωμη απόχρωση COMBUST σε όλο το βλέφαρο και έχω ολοκληρώσει το look με μάσκαρα για ένα naked eye αποτέλεσμα, ενώ έχω τονίσει τα χείλη με κάποιο έντονο κραγιόν.

Την Smoke Balm Vol. II θα την βρείτε στο eshop του πάντα αγαπημένου beautytestbox, το οποίο διαθέτει μία πλούσια ποικιλία των προϊόντων της The BALM Cosmetics.

Αγορά online:
http://www.beautytestbox.com/the-balm-cosmetics-smoke-balm-volume2-palette

Τιμή: 18,45 €


Love yourself and colour your everyday moments!

Martina  
SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel