September 04, 2016

Shades of autumn. A gift for you

Ένα από τα πρώτα πράγματα που κάνω αμέσως μετά την επιστροφή από τις καλοκαιρινές διακοπές είναι ένα καλό ξεκαθάρισμα των καλλυντικών και των προϊόντων περιποίησης. Σήμερα ήδη ξεκίνησα με τα προϊόντα μακιγιάζ,  ίσως επειδή αυτά μου έχουν λείψει περισσότερα από όλα, μιας και τους πολύ θερμούς μήνες με δυσκολία ανέχομαι οτιδήποτε παραπάνω από τη βασική φροντίδα. Ένας ακόμα λόγος είναι ότι κραγιόν, ρουζ και βερνίκια νυχιών βρίσκονται πάνω-πάνω στην shopping list του φθινοπώρου. Οι νέες συλλογές και η γοητεία των πιο σκούρων, βελούδινων αποχρώσεων απαιτούν δυναμικά τη θέση τους στα συρτάρια και την καρδιά μου, έτσι αναγκάζομαι να αποχωριστώ ορισμένα καλλυντικά τα οποία δεν χρησιμοποιώ πλέον ή τα οποία δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.

Shades of autumn!

Μεταξύ αυτών ανακαλύπτω προϊόντα που είτε δεν μου αρέσουν όσο νόμιζα είτε δεν έχω προλάβει να χρησιμοποιήσω μιας και έχω ήδη κάποιο παρόμοιο είτε γιατί πολλές φορές επαναπαύομαι στην ασφάλεια κάποιου αγαπημένου προϊόντος, το οποίο δυσκολεύομαι να αλλάξω. Έτσι αποφάσισα να ξεχωρίσω κάποια καλλυντικά τα οποία είναι ουσιαστικά αχρησιμοποίητα και να τα προσφέρω με πολύ αγάπη και ενθουσιασμό σε μία από τις τις αναγνώστριες μου! Μην φανταστείτε ότι είναι κάποιος επίσημος διαγωνισμός, απλά ένα μικρό δώρο σε μία από εσάς, η οποία θα τα χαρεί περισσότερο από εμένα.

Οι αποχρώσεις σε όλα τα προϊόντα που διάλεξα ανήκουν σαφώς σε μία φθινοπωρινή παλέτα. Έτσι θα δείτε βελούδινες δαμασκηνί και μωβ αποχρώσεις, αλλά και ζεστές κόκκινες για να επιλέξετε ανάλογα με την διάθεση και το στυλ σας. Παρακάτω θα δείτε και ορισμένα close-ups, ώστε να έχετε μία πιο ολοκληρωμένη εικόνα των χρωμάτων. Απέφυγα να κάνω swatches, μιας και δεν ήθελα να "πειράξω" τα προϊόντα.


Red, plum, berry!

Τα προϊόντα αναλυτικά

Ρουζ MeMeMe Blush me! στην απόχρωση rouge
(έχει χρησιμοποιηθεί μία φορά)

Σκιά φρυδιών The Balm Brow Pow στην απόχρωση blonde
(έχει χρησιμοποιηθεί μία φορά)

Lip gloss The Balm Pretty Smart στην απόχρωση va va voom
(καινούριο)

Κραγιόν Wet n Wild στην απόχρωση sugar plum fairy
(έχει γίνει swatch μία φορά)

Κραγιόν Models Own Lip-Stix στην απόχρωση berry
(έχει γίνει swatch μία φορά)

Βερνίκι νυχιών Essie στην απόχρωση jump in my jumpsuit
(καινούριο)

Βερνίκι νυχιών Deborah Milano στην απόχρωση plum noir
(καινούριο)



MeMeMe Blush & The Balm Eyebrow Powder

The Balm Lip Gloss & Wet n Wild Lipstick & Models Own Lip-Stix

Essie nad Deborah Nail Polishes

Just for you!

Όποια από εσάς θα ήθελε να αποκτήσει αυτά τα προϊόντα, τότε χρειάζεται να:

αφήσει ένα σχόλιο
είτε εδώ κάτω από το post είτε κάτω από τη σχετική φωτογραφία στη σελίδα μου στο facebook είτε να μου στείλει email στο martinakappa@hotmail.com.

κάνει like στη σελίδα του blog στο facebook
https://www.facebook.com/ohsomemartina

Αν υπάρχει ενδιαφέρον από περισσότερες από μία κοπέλες, τότε θα γίνει κλήρωση την επόμενη Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου.

Good luck !!

Martina 

SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel