August 10, 2016

Castalia Helioderm Sun Care

Στις καλοκαιρινές διακοπές παίρνω συνήθως μαζί μου αρκετά τσαντάκια και νεσεσέρ, τα οποία περιέχουν όλα τα απαραίτητα για την υγιεινή και τη φροντίδα προσώπου και σώματος. Το κάθε τσαντάκι περιέχει διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων. Έτσι το ένα από αυτά μπορεί να περιέχει οτιδήποτε χρειάζομαι για το ντους ή το μπάνιο μου, το άλλο ότι αφορά τη φροντίδα του προσώπου, ένα μικρότερο με το μακιγιάζ, κλπ. Το τσαντάκι όμως με τον μεγαλύτερο όγκο είναι πάντα αυτό με τα προϊόντα αντιηλιακής και after sun προστασίας. Ακολουθώ ευλαβικά γραπτούς και άγραφους κανόνες σχετικά με την προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία και έτσι καταλήγω να κουβαλάω μαζί μου αντιηλιακά για σώμα, πρόσωπο, μαλλιά, χείλη και όλα αυτά με δείκτες που κυμαίνονται από 50 έως 20 ανάλογα με την ώρα της μέρας. Ειδικότερα τις μεσημεριανές ώρες δεν εμπιστεύομαι κανένα αντιηλιακό με δείκτη μικρότερο από 50. Η επιδερμίδα μου είναι πολύ ανοιχτόχρωμη και ευαίσθητη απαιτώντας ιδιαίτερη προστασία, αν και θεωρώ ότι καθένας που εκτίθεται στον ήλιο τις "επικίνδυνες ώρες" οφείλει να χρησιμοποιεί δείκτες υψηλούς.


Ενώ γράφω το συγκεκριμένο άρθρο, βρίσκομαι στο εξοχικό, στη μέση των καλοκαιρινών μου διακοπών, και διαβάζω στο τεύχος Σεπτεμβρίου του Marie Claire που κρατώ στα χέρια μου: "Η έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία είναι η κυριότερη αιτία πρόωρης γήρανσης. Ο ήλιος επιβαρύνει αθροιστικά το δέρμα από την ημέρα που γεννιόμαστε. Η φωτογήρανση αφορά ουσιαστικά αυτήν τη συσσωρευμένη επίδραση του ήλιου που καταστρέφει το κολλαγόνο και την ελαστίνη. Μειώνει τον αριθμό των κυττάρων που αποτελούν την άμυνα του δέρματος αλλά και αποδιοργανώνουν σταδιακά τους ινοβλάστες στην ανώτερη στοιβάδα του. Το πιο συνηθισμένο σύμπτωμα είναι οι πανάδες, οι λεπτές γραμμές και η τραχύτητα." Αυτό που μπορεί να βοηθήσει και να προλάβει την φωτογήρανση είναι η χρήση προϊόντων με υψηλούς δείκτες προστασίας τους μήνες με μεγάλη ηλιοφάνεια και με μικρότερους δείκτες καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Προσωπικά για την προστασία προσώπου και σώματος επιλέγω πάντα προϊόντα δερματολογικά ελεγμένα από brands δοκιμασμένα και γνωστά για την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα των συστάσεων των προϊόντων τους. Ένα από αυτά τα brands είναι και η Castalia. Castalia Laboratoires Dermatologiques Paris για να είμαι ακριβής, ενώ Helioderm ονομάζεται η σειρά που είναι αφιερωμένη στην ανιηλιακή προστασία. Η σειρά Helioderm περιλαμβάνει δερμοκαλλυντικά προϊόντα υψηλής αντιηλιακής προστασίας. Όλα τα προϊόντα Helioderm περιέχουν το συστατικό Helioguard 365, το οποίο προστατεύει από τη φωτογήρανση και την πρόωρη γήρανση, δράση που ενισχύεται από τη βιταμίνη Ε κατά των ελευθέρων ριζών. Επίσης τα προϊόντα της σειράς Helioderm περιέχουν αντιερεθιστικά συστατικά, τα οποία, σε συνδυασμό με ενυδατικούς και καταπραϋντικούς παράγοντες, ενισχύουν τον αμυντικό μηχανισμό της επιδερμίδας.

Αυτό το καλοκαίρι ένα πολύ αγαπημένο μου προϊόν αντιηλιακής προστασίας για το σώμα είναι το Helioderm Lait Fluide Sans Parfum SPF 50+ χωρίς άρωμα, χωρίς parabens και ανθεκτικό στο νερό. Απευθύνεται σε ενήλικες και σε παιδιά και είναι ιδανική επιλογή ακόμα και για επιδερμίδες μη ανεκτικές στον ήλιο.


Λατρεύω στην κυριολεξία την υφή του, η οποία είναι εξαιρετικά λεπτόρρευστη για αντιηλιακό με δείκτη προστασίας 50+. Όπως φαίνεται παρακάτω στην φωτογραφία, η υφή του είναι σχεδόν διάφανη και απλώνεται πανεύκολα χωρίς να κολλάει και χωρίς να αφήνει λευκά σημάδια ή λιπαρότητα. Αυτός είναι εξάλλου και ο λόγος, φαντάζομαι, που έρχεται σε συσκευασία μπουκαλιού και όχι σε σωληνάριο. Η σύστασή του χωρίς άρωμα γίνεται ανεκτή σε όλες τις επιδερμίδες ακόμα και τις πιο ευαίσθητες ή αντιδραστικές. Η έλλειψη αρώματος επίσης μου επιτρέπει να χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου body mist αμέσως μετά την παραλία και πριν το βραδινό μου ντους, όταν χρειάζομαι ένα γρήγορο φρεσκάρισμα. Για το τέλος άφησα το πιο σημαντικό, την προστασία που παρέχει, η οποία με έχει ενθουσιάσει. Η επιδερμίδα μου δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό κοκκίνισμα ή αίσθημα καψίματος, ενώ πολλές φορές πραμελώ ακόμα και το after sun μου, μιας και νιώθω το δέρμα μου ελαστικό και ενυδατωμένο και χωρίς αυτό. Αν αναζητάτε ένα αντιηλιακό το οποίο παρέχει υψηλή προστασία, δεν περιέχει fancy άρωμα, είναι ποιοτικό και αποτελεσματικό τόσο για την ευαίσθητη όσο και για κάθε τύπο επιδερμίδας, τότε το συγκεριμένο από την σειρά Helioderm της Castalia είναι σίγουρα κατάλληλο για εσάς στις διακοπές και στην πόλη.





Και ενώ σπάνια αποχωρίζομαι τους δείκτες 50 και 50+, είναι και εκείνες οι ώρες μέσα στην ημέρα όπου χρειάζομαι μεν προστασία στο πρόσωπο, αλλά ο ήλιος δεν είναι τόσο δυνατός και εγώ θέλω να βγω νωρίς το βράδυ για παγωτό ή smoothie είτε για ανεφοδιασμό στο κοντινό super market. Ακριβώς εκείνες τις ώρες ο δείκτης 20 στην αντιηλιακή μου είναι η ιδανικότερη επιλογή. Έτσι στο τσαντάκι με τα αντιηλιακά μου έχω προσθέσει και την αντιηλιακή κρέμα προσώπου Helioderm Fluide Leger SPF 20 χωρίς parabens και κατάλληλη για ευαίσθητες επιδερμίδες.

Η υφή της τόσο λεπτόρρευστη, σχεδόν διάφανη και αρκετά υδαρής, όπως βλέπετε και στη φωτογραφία παρακάτω. Πιο ρευστή και πιο διάφανη από την αντιηλιακή σώματος, είναι πραγματική απόλαυση, καθώς απλώνεται πανεύκολα, σχεδόν σαν serum, δεν αφήνει ούτε υπόνοια λιπαρότητας ή δυσφορίας, δεν δημιουργεί τα αντιαισθητικά λευκά στίγματα και λειτουργεί υπέροχα ως βάση για ένα ελαφρύ μακιγιάζ. Helioderm Fluide Leger, concealer -όπου είναι απαραίτητο- και κάποιο κρεμώδες πολυχρηστικό προϊόν για χείλη και μάγουλα. Η επιτομή της απλότητας του μακιγιάζ των διακοπών με παράλληλη αντιηλιακή προστασία. Δεν παραλείπω επίσης να αναφέρω το απαλό διακριτικό άρωμα της συγκεκριμένης αντιηλιακής. Μυρίζει ήλιος, φως και ευτυχία, τόσο απαλό που περνά σχεδόν απαρατήρητο και τόσο διαυγές που το εντοπίζεις σαφώς. Μία υπέροχη αντιηλιακή την οποία φοράω τα βράδια λίγο πριν το ηλιοβασίλεμα, ενώ θα την φορέσω αναμφισβήτητα και τα πρωινά του φθινοπώρου στην πόλη.





Προηγούμενο post-review στο blog μου για τις αντιηλιακές Helioderm Fluide SPF 50+ και Helioderm Crème Teintée SPF 50+
http://martinakappa.blogspot.gr/2015/06/castalia-everyday-skin-care-basics.html

Πληροφορίες προϊόντων CASTALIA
Ιστοσελίδα CASTALIA: http://www.castalia-derm.com/

Αγορά προϊόντων CASTALIA
Τα προϊόντα CASTALIA είναι διαθέσιμα στα φαρμακεία και τα ηλεκτρονικά φαρμακεία.

Έχετε δοκιμάσει κάποια αντιηλιακή από τη σειρά Helioderm της Castalia?

Martina 


* Τα προϊόντα αποτελούν PR samples. Όταν και όπου εκφράζονται προσωπικές απόψεις, αυτές είναι δικές μου και απόλυτα ειλικρινείς.

SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel