June 22, 2014

Loveliness inside summery bottles and cute little pots!

Μικροί θησαυροί, σαν λάφυρα από ταξίδια σε εξωτικούς προορισμούς, και αγνά υλικά από πολύτιμα φυτά και δέντρα... Το πακέτο μου ήταν διαφορετικό αυτή τη φορά και η -μικρή- αναμονή μίας μόνο ημέρας πλημμυρισμένη με ανυπομονησία! Το άνοιξα με λαχτάρα... Αρώματα και χρώματα γέμισαν την μέρα μου και ένα επιφώνημα έκπληξης για το δωράκι που επέλεξε το beautytestbox για να συνοδεύσει την παραγγελία μου! Monoi Tiki Tahiti λαδάκι καρύδας, Steam Cream ενυδατική πολλαπλών χρήσεων και -η έκπληξη- Soft Focus Foundation από τον Horst Kirchberger! Δεν έχασα χρόνο και ξεκίνησα να δοκιμάζω αυτά τα -5 stars- προϊόντα την ίδια κιόλας μέρα!

Sweet treasure. Coconut Monoi Tiki. Steam Cream. Horst Kirchberger Soft Focus Makeup.

Το αποξηραμένο λουλούδι tiaré, η γαρδένια Ταϊτής, στο κάτω μέρος του μπουκαλιού με έκανε να χαμογελάσω, μικρή λεπτομέρεια που υπογραμμίζει την αγνή προέλευση του περιεχομένου! Μία έκρηξη γλυκιάς καρύδας με υπόνοιες γαρδένιας γέμισε τον αέρα, ένα άρωμα φυσικό και καθαρό που μου υπενθύμισε ότι ο παράδεισος υπάρχει και μπορεί να βρίσκεται δίπλα μου... Με προέλευση την Ταϊτή και βασισμένο σε αγνά έλαια καρύδας και λευκής γαρδένιας αποτελεί ένα ιδανικό πολυχρηστικό προϊόν φροντίδας και απόλαυσης!

Monoi Tiki Tahiti. Paradise smells like coconut!
Οι χρήσεις του σταματούν εκεί που σταματά η φαντασία! Μέσα σε δύο μέρες που βρίσκεται στην κατοχή μου το έχω χρησιμοποιήσει ως μάσκα μαλλιών πριν το λούσιμο, για ενυδάτωση σε βρεγμένο δέρμα μετά το ντους, ενώ έχω προσθέσει μερικές σταγόνες στο νερό της μπανιέρας για απαλό και αρωματισμένο δέρμα. Θα είναι ένα από τα πρώτα μπουκαλάκια που θα λάβει τη θέση του στη βαλίτσα των διακοπών μου και σας προτείνω να κάνετε το ίδιο!

Coco Coconut,  Tiaré Naturel ή Vanilla η επιλογή είναι δική σας με κόστος 12,92 φυσικά από το eshop του αγαπημένου beautytestbox!


Monoi Tiki Tahiti. Pure blend of coconut oil and gardenia flowers perfume.


Μέσα σε δύο μόνο μέρες  έγινα φανατική θαυμάστρια της Steam Cream, καθώς και του concept που κρύβεται πίσω από κάθε αξιολάτρευτο κουτάκι! Η Steam Cream είναι μία κρέμα προσώπου και σώματος, αλλά είναι επίσης και μία φιλοσοφία, μία στάση ζωής simple quality skincare. Με τα πιο απλά, φυσικά και αγνά συστατικά κλεισμένα μέσα σε μεταλλικά κουτάκια -μικρογραφίες έργων τέχνης- υπόσχεται βαθιά ενυδάτωση σε κάθε τύπο επιδερμίδας, ακόμα και στις πιο ευαίσθητες. Πολυτελή, θελκτικά συστατικά, όπως αμυγδαλέλαιο, αιθέριο έλαιο λεβάντας, αποστάγματα από άνθη εσπεριδοειδών , βούτυρο κακάο, γλυκερίνη, ... αναλαμβάνουν να μας προσφέρουν φροντίδα και προσιτή πολυτέλεια καθημερινά. Ενώ τα κουτάκια είναι συλλεκτικά, με ξεχωριστά και ιδιότυπα σχέδια για κάθε αισθητική παρόρμηση και μπορούν να χρησιμοποιηθούν εκ των υστέρων για να φυλάξουν μέσα τους τα μικροσκοπικά αγαπημένα κάθε γυναικείας συλλογής!

Steam Cream. PINK DIAMOND limited edition.

Ξεκίνησα την συλλογή μου με το PINK DIAMOND, το οποίο μου έχει κλέψει την καρδιά με τον παιχνιδιάρικο, γραμμικό, σχεδόν παιδικό σχεδιασμό του! Δεν χορταίνω να το χαζεύω, να το ανοίγω και να απολαμβάνω το πολύτιμο περιεχόμενο! Το άρωμα με γεμίζει χαρά και ευεξία! Μου θυμίζει κάτι από τα παλιά χωρίς να εντοπίζω ακριβώς τι είναι... Ευωδιές λεπτής λεβάντας αριστοτεχνικά συνδυασμένες με νότες εσπεριδοειδών και ένα άγγιγμα βούτυρο κακάο ενεργοποιούν τις αισθήσεις! Πολυχρηστική και αγνή(*) την δοκίμασα σε πρόσωπο και σώμα και ενθουσιάστηκα με την βαθιά ενυδάτωση! Η υφή της, λεπτής προς μέτριας συμπύκνωσης, απορροφάται εύκολα και δεν αφήνει λιπαρότητα. Στο σώμα την απλώνω απευθείας ως έχει, ενώ για το πρόσωπο παίρνω μικρή ποσότητα, την μοιράζω και την απλώνω στα δύο χέρια και από εκεί στο πρόσωπο με ταμποναριστές κινήσεις ξεκινώντας από έξω προς τα μέσα.

Έχω ήδη αποφασίσει ποιο θα είναι το επόμενο κουτάκι που θα προστεθεί στην συλλογή και το μπουντουάρ μου. Μέχρι τότε, το PINK DIAMOND έχει ήδη εξασφαλίσει v.i.p. pass για την βαλίτσα των διακοπών μου!

KEEP CALM AND BUY STEAM CREAM! Διαθέσιμη πάντα από το eshop του αγαπημένου beautytestbox την τιμή των 19,50.

Steam Cream. BEAUTY INSIDER'S choice.

I'm holiday ready! Do you love my hat?!

Holiday ready! With multifunctional Steam Cream and Monoi Tiki Tahiti.

(*) Σύμφωνα με την εταιρεία η παρουσία συστατικών χημικής προέλευσης διατηρείται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα και αποσκοπεί στην συντήρηση της κρέμας, ώστε να είναι ασφαλής από πιθανές αλλοιώσεις.

 Martina 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel