June 17, 2014

ESSENCE:: GETTING STARTED!

Η γλύκα της βανίλιας πλημμυρίζει το σπίτι, άρωμα ζεστό και οικείο. Εν αναμονή των cupcakes που ετοιμάζονται να γλυκάνουν το βράδυ μου, πειραματίζομαι με δύο προϊόντα από την essence, τα οποία απέκτησα πρόσφατα και με αναπάντεχη χαρά τα παρουσιάζω.

essence. i love extreme mascara & viva brasil lip balm.

Προϊόντα της essence υπάρχουν εδώ και καιρό στην wish list μου, αλλάζοντας συνεχώς θέσεις προτεραιότητας. Δεν είναι ότι δεν εκτιμώ την εταιρεία. Είμαι όμως ιδιαίτερα επιλεκτική όσον αφορά τις οικονομικές επιλογές που έχουν κατακλύσει την αγορά. Έπειτα όμως από μία εξονυχιστική έρευνα σχετικά με την ποιότητα της εταιρείας, αλλά και έπειτα από παρότρυνση της Γεωργίας από το blog Georgia's tips αποφάσισα να δοκιμάσω δυο-τρία προϊόντα σαν getting started!


essence. it's a volumizing mascara. it's a sweet pink lip balm.

Η μάσκαρα i love extreme μου κίνησε το ενδιαφέρον με την συσκευασία της, αλλά και το βουρτσάκι της! It's a big and fat brush! Και είναι τρίχινο, κάτι που εκτιμώ ιδιαίτερα σε μία μάσκαρα. Θεωρώ ότι τα τρίχινα βουρτσάκια είναι πιο φιλικά προς τις βλεφαρίδες χωρίς αυτό να σημαίνει ότι μία μάσκαρα με πλαστικό βουρτσάκι δεν μπορεί να γίνει αγαπημένη μου (για του λόγου το αληθές αναφέρομαι στην Intelligent Mascara της Aden την οποία αγαπώ τρελά!). Η  i love extreme της essence είναι μία μάσκαρα για καθημερινή χρήση, με έντονο μαύρο χρώμα, η οποία δίνει όσο όγκο χρειάζονται οι βλεφαρίδες για να φαίνονται γεμάτες, αλλά όχι υπερβολικά βαμμένες. Τα αποτελέσματα δεν είναι extreme, αλλά η σχέση κόστους-ποιότητας-αποτελεσμάτων την καθιστούν ιδανική για τα καθημερινά μου μακιγιάζ και για την τσάντα μου. Κοστίζει 3.59 και την προμηθεύτηκα από τα Hondos Center.

Μου άρεσε πολύ η τριπλή χρωματική δομή του viva brasil lip balm και έτσι αποφάσισα να το δοκιμάσω επιλέγοντας ένα χρώμα -τι άλλο;- ροζ! Ονομάζεται colour parade, ενυδατώνει μια χαρά τα χείλη μου και αφήνει ένα σχεδόν ανεπαίσθητο γλυκό τριανταφυλλί χρώμα! Ανήκει στην limited ediiton viva brasil συλλογή και υπάρχει διαθέσιμο σε δύο αποχρώσεις: την 01 colour parade την οποία επέλεξα και την κοκκινωπή 02 olá brasil!. To lip balm μου κόστισε 2.49 και το προμηθεύτηκα φυσικά και αυτό από τα Hondos Center.


essence. it's a big fat brush. it's a triple ring structure lip balm.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι σε επόμενη επίσκεψή μου στα Hondos Center θα προμηθευτώ και άλλα δυο-τρία προϊόντα που προσέλκυσαν την προσοχή μου. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την essence, μπορείτε να βρείτε τα πάντα στο πολύ καλά ενημερωμένο website της!


Cupcakes are out of the oven after all!

 Martina 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel