June 13, 2014

15 bloggers project by beautytestbox! The review!

Με παιδιάστικο ενθουσιασμό, αναπάντεχη χαρά και λαμπερά χαμόγελα υποδέχτηκα τα προϊόντα που διάλεξε για μένα το αγαπημένο beautytestbox για τη συμμετοχή μου στο διαγωνισμό των bloggers! Το μικρό κόκκινο κουτάκι καταφέρνει πάντα να μας εκπλήσσει ευχάριστα με τις πρωτότυπες ιδέες και τις εξαιρετικές επιλογές προϊόντων που βρίσκουμε στο eshop του, αλλά και στο πολυπόθητο κόκκινο συνδρομητικό κουτάκι! Ένα κραγιόν από την ADEN Cosmetics και μία πούδρα προσώπου από την WET n WILD είναι τα δύο προϊόντα που ξεδίπλωσα με αγωνία μέσα από το αρωματισμένο χαρτί του πακέτου μου! Ευωδιές, υφές και χρώματα... οι μεγάλες μου αδυναμίες και δύο προϊόντα που δεν θα μπορούσαν να ταιριάζουν καλύτερα με τις ανάγκες και τις επιθυμίες μου!

15 bloggers project by beautytestbox. What is all about!

15 bloggers project by beautytestbox -λοιπόν- και μία όμορφη beauty διαδρομή με δοκιμές, κριτικές και πειραματισμούς με προϊόντα από δύο εταιρείες, τις οποίες χαίρομαι πολύ που είχα τη δυνατότητα να γνωρίσω!

15 bloggers project by beautytestbox. The email.


ADEN Cosmetics. Lipstick Shade 001

Βελούδινο άγγιγμα, πλούσια σύσταση, ενυδάτωση, σταθερότητα, φρουτένιο άρωμα και ένα χρώμα ζωηρό και φωτεινό, κόσμημα για τα χείλη!

Ένα έντονο κόκκινο με μπλε υποτόνους και σατινέ τελείωμα ούτε πολύ ματ ούτε πολύ λαμπερό. Ένα κόκκινο ιδανικό για τα πρωινά στην πόλη συνδυασμένο με jeans, city bag και βλέμμα "γυμνό"... Ένα κόκκινο έτοιμο να μας ακολουθήσει στις διακοπές μας και να συνοδεύσει τα trendy pyjama shorts και τα αέρινα top μας... Και είναι εκεί σε κάθε περίπτωση, γιατί ακόμα και έπειτα από φαγητό ή ποτό δεν μας εγκαταλείπει. Είναι εντυπωσιακό το πώς "λεκιάζει" τα χείλη και πώς μεταμορφώνεται σε κόκκινο με φούξια υπόνοιες αφότου ταμποναριστεί απαλά με χαρτομάντιλο...

Το αγάπησα και δικαίως έλαβε ήδη τη θέση του στο νεσεσέρ μου!


ADEN Cosmetics. The lipstick.
Η εταιρεία
ADEN Cosmetics. Αυστριακό brand που λειτουργεί με επιτυχία πάνω από 15 χρόνια στο χώρο των επαγγελματικών καλλυντικών. Όλα τα προϊόντα είναι υποαλλεργικά, χωρίς ή με ελάχιστα ποσοστά συντηρητικών, με πολύ προσιτές τιμές, ενώ δεν γίνονται δοκιμές σε ζώα.

Το προϊόν
ADEN Cosmetics Lispstick Shade 001
Διαθέσιμο στο eshop του beautytestbox

Κόστος 9,84

Η αξιολόγησή μου
5/5

ADEN Cosmetics. The lipstick and the lady!


WET n WILD. Coverall pressed powder. Shade fair.

Δεν θυμάμαι να έχω σταματήσει να αναζητώ την ιδανική πούδρα για μένα. Είναι μία ατέρμονη αναζήτηση, όπως ακριβώς και η αναζήτηση του τέλειου λευκού t-shirt. Ομολογώ ότι ζητώ πολλά...

Μέτρια κάλυψη, αέρινο αποτέλεσμα, διάρκεια, σύσταση που αφήνει το δέρμα να αναπνέει και φυσικά χρώμα το οποίο ταιριάζει απόλυτα με την λευκή επιδερμίδα μου.

Η coverall με εντυπωσίασε από την πρώτη χρήση, μιας και προσφέρει όλα τα παραπάνω, ενώ παράλληλα δίνει ένα τελείωμα φωτεινό. Είναι επίσης ιδανική για τη σταθεροποίηση του concealer κάτω από τα μάτια, αφού καλύπτει διάφανα, χωρίς να εισχωρεί και να διαγράφει τις λεπτές γραμμές. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιώ το σφουγγαράκι της συσκευασίας, ενώ για το υπόλοιπο πρόσωπο προτιμώ ένα μεγάλο φουντωτό πινέλο, το οποίο απλώνει την πούδρα σαν πέπλο πάνω στο πρόσωπο. Αν ήθελα να είμαι αυστηρή, θα παρατηρούσα ότι η πούδρα διαλύεται ελαφρώς με κάποιους κόκκους να πλανώνται loose μέσα στη συσκευασία, με αποτέλεσμα να γίνεται μία -ελάχιστα- μικρή σπατάλη προϊόντος, και να λερώνεται η συσκευασία, γεγονός όμως ανίκανο να επηρεάσει την γνώμη μου για την πούδρα.

Εξαιρετικό προϊόν, το οποίο χρησιμοποιώ καθημερινά και φυσικά θα αγοράσω ξανά όταν μου τελειώσει!

WET n WILD. The powder.

Η εταιρεία
WET n WILD. Kορυφαία εταιρεία στα προϊόντα ομορφιάς, νοιάζεται για τους καταναλωτές της, ενώ γνωρίζει ότι τα ποιοτικά και προσιτά προϊόντα είναι απαραίτητα στη ρουτίνα του make-up μιας γυναίκας!

Το προϊόν
WET n WILD Coverall Pressed Powder Shade fair
Διαθέσιμο στο eshop του beautytestbox

Κόστος 7,98

Η αξιολόγησή μου
4,5/5

WET n WILD. The powder is wild... wet n wild!


"Beautytestbox, ευχαριστώ πολύ για την επιλογή μου στο διαγωνισμό και φυσικά για τα υπέροχα προϊόντα που μου έδωσες την ευκαιρία να δοκιμάσω και να αγαπήσω!"


ADEN Cosmetics. WET n WILD. The lipstick. The powder. My sunnies. I' m ready to go!

Εnjoy the summer, girls!

 Martina 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel