June 06, 2014

Blisfull moments inside my bathroom...

Παιχνιδιάρικες συσκευασίες, όμορφα χρώματα και patterns που θυμίζουν δροσερά λιβάδια, γλυκύτατα μπουκαλάκια και αρώματα... Αχ, αυτά τα αρώματα... Μου κλέβουν την καρδιά! Πόσο μάλλον όταν προέρχονται από μία αξιόλογη ποιοτική made in England εταιρεία, την οποία εδώ και καιρό ήθελα να δοκιμάσω... COWSHED λοιπόν! Εκμεταλλεύτηκα την προωθητική ενέργεια 1+1 του glowbox και διάλεξα ένα όμορφο set (1) περιποίησης σώματος, ενώ η  κρέμα χεριών (+1) ήταν το δεύτερο προϊόν που απέκτησα δωρεάν!

COWSHED. blissful. bath & shower gel, body lotion set.

To set περιλαμβάνει bath & shower gel και body lotion, 100 ml το καθένα, ανήκουν στη συλλογή gorgeous cow και φέρουν το όνομα blissful. Ευτυχία... Χαρά... Πράγματι, τα αρώματα που ξετυλίγονται ζωντανεύουν τέτοιου είδους συναισθήματα!

COWSHED. blissful. Quality made in England.

Πικάντικα τριανταφυλλένιο, έτσι θα χαρακτήριζα με δυο λόγια το blissful... Αρκετά τριανταφυλλένιο, ώστε να το χαρακτηρίσεις old-school και αρκετά πιπεράτο για να δώσει αυτό το boost θετικής διάθεσης! Σύμφωνα με την COWSHED:

 "Featuring Madagascan Ylang Ylang, Moroccan Rose and Indian Palmarosa to evoke happiness and French Lavender and Linden Blossom to soothe, our blissful Bath & Shower Gel will pamper and relax you."


COWSHED. blissful. bath & shower gel, body lotion set. cow slip. hand cream.

Την κρέμα χεριών cow slip την γνώρισα μέσα από ένα κουτάκι glowbox και από τότε δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτή! Την αγοράζω ξανά και ξανά και η χαρά μου ήταν μεγάλη όταν αυτή τη φορά μου προσφέρθηκε ως δώρο! Αφήνει τα χέρια απαλά και μεταξένια χωρίς την παραμικρή αίσθηση λιπαρότητας, ενώ το άρωμά της είναι ιδιαίτερο και έντονο -αγγίζοντας τα όρια του ιδιότροπου για κάποιες κοπέλες- βγάζοντας έντονα στοιχεία πικάντικης μέντας!

COWSHED. cow slip. soothing hand cream.

Η προσφορά είναι ακόμα ενεργή για όσες επιθυμείτε να κάνετε ένα ποιοτικό δώρο στον εαυτό σας ή σε κάποια αγαπημένη φίλη! Το δικό μου set το χρησιμοποίησα μία μόνο φορά και το αποθήκευσα ξανά για να το πάρω μαζί μου στο πρώτο τριήμερο των διακοπών μου που πλησιάζει!

Η επιλογή μου (1)
GORGEOUS COW Blissful Time Duo Set, 20

Το δώρο μου (+1)
COW SLIP Soothing Hand Cream10

Η εταιρεία
COWSHED

Be happy, girls!

 Martina 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel