January 26, 2015

GLOWBOX JANUARY 2015. A look inside.


Glowbox January 2015.  A quick look inside-out.

Glowbox January 2015.  A peek inside the box.

Cowshed grumpy cow .  Bath & Shower Gel.

Dr K.  24 Ageblock eyes.

Jane Iredale.  Just Kissed Lip Plumper.

Moroccan Natural.  Shower and Bath Exfoliant.

Sreamcream.  Moisturiser for face, body and hands.


Τα προϊόντα αναλυτικά.

Απόσπασμα από το beauty menu.
"Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, δίνουμε στον εαυτό μας τις μεγαλύτερες υποσχέσεις. Μια από αυτές είναι να προσέχουμε περισσότερο τον εαυτό μας. Για αυτήν την υπόσχεση εμείς συγκεντρώσαμε και σας προσφέρουμε μοναδικά προϊόντα."

COWSHED Bath & Shower gel. Sample. 20€/300ml.
Bath and shower gel με μείγμα φυσικών συστατικών και τρυφερό άρωμα.

DR. K. 24h Ageblock eyes. full size. 48€/15ml. 
Ενυδατική και αντιγηραντική κρέμα ματιών που καταπολεμά μαύρους κύκλους και σακούλες.

JANE IREDALE. Just Kissed Lip Plumper Rio. sample. 26€. 
Κραγιόν που ενυδατώνει, απολεπίζει και δίνει όγκο στα χείλη.

MOROCCAN NATURAL. Shower and bath exfoliant. full size. 4,5€.
Λούφα από ρίζες vetiver, απολεπίζει και απομακρύνει τις τοξίνες.

STEAMCREAM. Moisturiser for face, body and hands. full size. 17€/75ml. 
Ενυδατική κρέμα για πρόσωπο, σώμα και χέρια με φυσικά συστατικά για εντατική ενυδάτωση.



Η γνώμη μου.

:-)
  • Στοχευμένη επιλογή κατηγορίας προϊόντων που αφορούν την περιποίηση προσώπου, σώματος, καθώς και ένα προϊόν μακιγιάζ.
  • Επιτυχής επιλογή εταιρειών αξιόλογων, καθώς και μιας νέας για τα δεδομένα της Ελληνικής αγοράς.
  • Όλα τα προϊόντα (εκτός της κρέμας ματιών) είναι διαθέσιμα στο eshop του Glowbox.
  • Τα δύο προϊόντα σε full-size είναι basics απαραίτητα σε όλες μας.
  • Καλύπτει το κόστος αγοράς του.
:-(
  • Δύο προϊόντα σε δείγμα με ανεπαρκή ποσότητα για το σχηματισμό ολοκληρωμένης άποψης (η παρατήρηση αυτή αφορά ιδιαίτερα το δείγμα της Cowshed).
  • Το κραγιόν-δείγμα της Jane Iredale ήταν επανάληψη, καθώς υπήρχε το ίδιο σε διαφορετική απόχρωση σε προηγούμενο κουτί στις αρχές του 2014.
  • Όσα κουτάκια έχω δει μέχρι τώρα περιέχουν πανομοιότυπο περιεχόμενο, με τη μόνη διαφορά να αφορά το design της Steamcream. Για εμένα αυτό ισοδυναμεί με αδύναμο customization σε σχέση με το προφίλ της κάθε καταναλώτριας.
  • Δεν αφήνει την αίσθηση ενός κουτιού με πλούσιο και ιδιαίτερο περιεχόμενο, το οποίο σε προκαλεί και σε δελεάζει να αφεθείς στην μαγεία των ρουτίνων ομορφιάς, που όλες αγαπάμε ιδιαίτερα στην καρδιά του χειμώνα.

Η βαθμολογία μου αντικειμενικά.
6/10

Η βαθμολογία μου με βάση τις προσωπικές μου ανάγκες.
4/10

(Το κραγιόν-δείγμα το έχω ήδη από προηγούμενο κουτί καθώς, επίσης, η συγκεκριμένη απόχρωση είναι εντελώς εκτός των προτιμήσεών μου. Δεν χρησιμοποιώ λούφες στην ευαίσθητη επιδερμίδα μου, ειδικότερα το χειμώνα που προσπαθώ να προστατεύω το υδρολιπιδικό φιλμ και να αποφεύγω διαδικασίες μηχανικής απολέπισης, ενώ η ποσότητα του δείγματος του αφρόλουτρου είναι ανεπαρκής).

Η πρότασή μου.
Αν μου ζητούσαν να βελτιώσω το συγκεκριμένο κουτάκι, θα άφηνα ως έχουν την Steamcream και την Dr. K κρέμα ματιών και θα πρόσθετα ένα αφρόλουτρο σε travel-size με θελκτική και ζεστή χειμωνιάτικη μυρωδιά, μία μάσκα μαλλιών σε travel-size για ενυδάτωση και αναδόμηση, και ένα προϊόν μακιγιάζ σε full-size, ίσως ένα κραγιόν σε μία από τις hip αποχρώσεις της χειμωνιάτικης σεζόν είτε ένα ρουζ-highlighter, απαραίτητο για να δίνουμε φως στο πρόσωπο ειδικά το χειμώνα, που έχει χαθεί κάθε ίχνος "διάστασης" και φωτεινότητας από το καλοκαίρι.

Ο προβληματισμός.
Αν έβλεπα το κουτάκι ανοιγμένο σε μία βιτρίνα καλλυντικών ή αν ήξερα εκ των προτέρων το περιεχόμενό του θα το αγόραζα?

Το ευχαριστώ.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω το Glowbox για την συνέπεια στην έκδοση του συνδρομητικού κουτιού και την προσπάθεια που καταβάλει κάθε μήνα για την ικανοποίηση των συνδρομητριών. Αγοράζω το Glowbox εδώ και 15 μήνες και έχει γίνει μία αγαπημένη συνήθεια, ανεξάρτητα από την κριτική όσο θετική ή όσο αυστηρή μπορεί να είναι κάθε φορά και η οποία αποσκοπεί στο να ευαισθητοποιούμαστε και να γινόμαστε καλύτεροι. Επιπλέον, ένα ακόμα μεγάλο ευχαριστώ προς το Glowbox για την επιλογή της Steamcream. Αυτή που βρήκα στο κουτάκι μου έχει ένα από τα αγαπημένα μου σχέδια, είναι το σχέδιο Pierrot, το οποίο μάλιστα δεν το είχα ήδη στην συλλογή μου και χαίρομαι που το απέκτησα!


Love and best wishes,

Martina  
SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel