March 18, 2014

It's a GLOW day today!! GLOW Box March '14

Όμορφη beauty μέρα σήμερα, μία ηλιόλουστη glow Τρίτη γεμάτη φως και ένα μαγικό κουτάκι που έφτασε στην πόρτα μου, για να μου δώσει χαρά και ολόφρεσκα προϊόντα ομορφιάς! Η πρώτη οπτική επαφή με το κουτάκι μού άφησε μία αίσθηση φρεσκάδας και ανανέωσης. Όμορφα ανοιξιάτικα και αγαπημένα χρώματα, ζωηρό γαλάζιο και έντονο mint green, τα οποία με ξεσηκώνουν να τα εντάξω και σαν hints στην γκαρνταρόμπα μου...

GlowBox Μαρτίου:: Κρυφοκοιτάζοντας στο κουτάκι μου!

Η δεύτερη ματιά... βουτιά στα προϊόντα! Πέντε διαφορετικά καλούδια κανονικού μεγέθους, travel-size και δείγματα!

BIODERMA SENSΙΒΙΟ H20 SOLUTION MICELLAIRE

THE BODY SHOP MORINGA SHOWER GEL

EGYPTIAN MAGIC ALL PURPOSE SKIN CREAM

MODELS OWN PEACH BLUSHER

PURE ELEMENTS ΑΝΤΙΓΗΡΑΝΤΙΚΗ ΚΡΕΜΑ ΝΥΧΤΑΣ


GlowBox Μαρτίου:: Πρώτες εντυπώσεις

Bioderma:: Δεν χρειάζονται συστάσεις. Κλασσικό αγαπημένο, το οποίο δεν λείπει ποτέ από το ράφι του μπάνιου μου! Ενθουσιάστηκα, όχι γιατί ήταν κάτι νέο για μένα, αλλά επειδή είναι ένα προϊόν το οποίο αγοράζω κάθε μήνα και ήρθε για να καλύψει την τρέχουσα ανάγκη μου!

Body Shop Moringa:: Γλυκύτατη ευωδιά λευκών λουλουδιών, πλούσια και εύθραυστη ταυτόχρονα, κάτι που θυμίζει γιασεμί, αλλά δεν είναι... Λατρεύω τα shower gel της  The Body Shop και ανυπομονώ να το δοκιμάσω, μιας και το συγκεκριμένο δεν το έχω αγοράσει ως τώρα!

Egyptian Magic:: Δεν βλέπω την ώρα να την τεστάρω! Μία κρέμα-μύθος που δεν είχα βρει ποτέ στην Ελλάδα.

Models Own Blusher:: Πολύ επιτυχημένη επιλογή! Ποτέ δεν έχω αρκετά ρουζ στο νεσεσέρ μου και επιπλέον ποτέ δεν έχω δοκιμάσει κάτι από Models Own! Excited!

Pure Elements:: Την  συγκεκριμένη εταιρεία δεν την γνωρίζω, αλλά σίγουρα θα δοκιμάσω το δειγματάκι από την κρέμα νυκτός. Το κουτάκι μου συνοδευόταν από ένα πολυσέλιδο έντυπο με παρουσίαση της εταιρείας και των προϊόντων της. Αν και δεν έχω ακόμα μελετήσει αναλυτικά το φυλλάδιο, η εταιρεία παρέχει φυσικά καλλυντικά βασισμένα στην ασιατική φιλοσοφία.

GlowBox Μαρτίου:: Γνωριμία με τα προϊόντα


Για άλλη μία φορά, το μαγικό GlowBox κουτάκι μου με βρίσκει χαρούμενη και ικανοποιημένη! Πολύ προσεγμένες επιλογές προϊόντων και εταιρειών και όμορφο mix & match γνωστών αγαπημένων και νέων αξιόλογων brands! Με λίγα λόγια...

GlowBox... Κουτάκι με άποψη!


❤ Martina 

SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel