July 16, 2014

Summer Sale is Hot on BeautyTestBox eshop!

Ήμουν βέβαιη ότι δεν θα αργούσε πολύ αυτή η στιγμή... Για τον λόγο αυτό ξεκίνησα τις τελευταίες μέρες μία γενναιόδωρη εκκαθάριση όλων των προϊόντων περιποίησης και μακιγιάζ μου. Ο βασικότερος λόγος για όλη αυτή την ευχάριστη αναστάτωση δεν είναι άλλος από την επιθυμία για ανανέωση, η οποία γιγαντώνεται στην σκέψη της γλυκιάς αναμονής των εκπτώσεων! Ο δεύτερος, εξίσου σημαντικός, αλλά σαφώς λιγότερο glamorous, η ανακύκλωση των προϊόντων που έχουν καταφέρει να περάσουν το τέρμα του beauty race, κοινώς την ημερομηνία λήξης... Έτσι, οι εκπτώσεις του αγαπημένου μου beautytestbox έφθασαν ακριβώς την κατάλληλη ώρα!

BeautyTestBox. Summer sale is on! Summer sale is hot!

Η wish list μου ανοίγει, την μελετώ προσεκτικά, θαυμάζω τους beauty θησαυρούς, η επιθυμία γίνεται ανάγκη, και επιλέγω να επενδύσω σε εκείνους που θα ομορφύνουν το καλοκαίρι μου αλλά και την επερχόμενη νέα σεζόν που πλησιάζει πιο γρήγορα από όσο νομίζω!

BeautyTestBox Sale. Need new beauty stuff. Need it now!

Στην περιήγησή μου στο eshop του beautytestbox συναντώ προϊόντα που επιθυμώ, αλλά και προϊόντα τα οποία διαθέτω ήδη και τα χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά! Έτσι, αποφάσισα να απεικονίσω για εσάς τα δικά μου αγαπημένα και must haves από την πλούσια συλλογή του beautytestbox! Μόνο που πρέπει να βιαστείτε, γιατί είναι όλα περιζήτητα και πολύτιμα και η θέα του "εκτός αποθέματος" κάτω από την φωτογραφία τους προκαλεί συναισθήματα απογοήτευσης...!


BeautyTestBox Sale. My must-have picks.

Οι εκπτώσεις όλων των αγαπημένων brands φτάνουν έως και 50%, ενώ μην παραλείψετε να προσθέσετε στο καλάθι σας και ένα μικρό extra από την εταιρεία Wet n Wild! Τελευταία μου εμμονή οι παλέτες σκιών σε πληθώρα χρωμάτων!

BeautyTestBox Sale. "Can't help myself! I want everything!"

Happy sale shopping, btb girls!


Πληροφορίες προϊόντων:
THE BALM Cosmetics Put A Lid On It Eyelid Primer.  16.92€.
MeMeMe Cosmetics - Boho Balm Lip &  Cheek Tint Pink/Rouge. 7.87€.
HORST  KIRCHBERGER Liquid  Lipstick 8h+ 52. 23,62€.
SteamCream Moisturizer for face ,body and hands HOAN KIEM. 16,57€.
KYANA Hair Serum with citrus extract. 16.73€.
HORST  KIRCHBERGER Gel Eyeliner Black. 20.80€.
HORST  KIRCHBERGER OH MY GOD Mascara21.60€.
THE BALM Cosmetics  Mary-Lou Manizer luminizer. 15.74€.


 Martina 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel